Börjes barnbarn

föralltid

And we´re gonna go...

...shopping!

Igen =D Idag åkte jag och Simon först till Ceveds för att prova brallorna som jag bara hade tittat på när jag var där sist. Jag köpte dom. Även om de satt lite tight. Men jag ska ju börja träna. Magen ska bort. Sen åkte vi vidare till stan. Skulle försöka hitta ett så kallat partylinne och vinterstövlar (sånna där som man ska lyckas trycka in brallorna i). Vill ju vara fin på nyårsafton imorgon! Men jag kom fram till det jag alltid brukar komma fram till när jag shoppar. Jävla mode! Jävla storlekar!

Jag gav upp (som vanligt oftast). Köpte ett par nya streetskor, som jag har tänkt att knalla runt med i vinter. Skiter i om jag fryser om fötterna. Bara skorna inte blir första av snön (som inte finns). Dessvärre är det väldigt blött. Köpte också en tröja. Ingen party grej, men då får duga. Jag är nöjd. Men jag blir bara så jävla förbannat. Jävla mode!

Glömde tala om att jag var på hocky. Tror jag glömde det iallafall? Bofors mot Hammarby i Nobelhallen. Bofors vann! =D 6-2 blev det... har jag för mig. I slutet blev det ju lite trist då man visste att Bofors skulle vinna. De ägde ju. Spelade riktigt bra.

Frågan står kvar. Vad fan blir det på nyår?

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Håller med, är det inte för litet så är det för dyrt, är det inte för dyrt så är det fult...or something.

    2006-12-30 | 19:15:32
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se

Kommentera inlägget här: