Börjes barnbarn

föralltid

Closer

En lektion i skolan. Redovisade våra praktikveckor. Hem igen. Men strax ska jag åka in igen. Ska ha julfest på skolan. Typ käk och nått mer kanske... Får se. Måste få i mig lite mat här snart. Funderar på att försöka hinna med en promenad också. Vore himla skönt i det kyliga, härliga vädret (Äntligen lite kyla! och jag menar det) Det ska ju vara kallt på vintern för tusan! Nu fattas bara SNÖN!

Imorgon är det avslutning med skolan. I kyrkan. Tar typ en timme eller så. After that, ska jag och älsklingen inhandla de sista julklapparna i Örebro. Och några måste jag handla här hemma i Karlskoga, eftersom jag vet att de finns här. Sen blir det dejta av. På torsdag ska jag träffa Rukiye och på fredag ska jag träffa Emelie. Fredag har jag även avslutning med simmarna (Faan, hur ska man få det att gå ihop?!! Det hade jag ju inte en tanke på igår juh... Damn it!)

Sen är det banne mig julafton på söndag!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: