Börjes barnbarn

föralltid

Praktikvecka

Nu har praktikveckan börjat. Och herre... vad fort tiden går! Om 2 veckor slutar första terminen och då är det bara en kvar. Praktiken går bra. Träningslagret. Härligt gäng. Mycket trevliga. Idag fick jag vara med på ett spinningpass(!!) Man kan ju säga att det märktes att jag inte har tränat på vääääldigt länge. Kan ju tillägga att det var ett LÄTT spinningpass jag fick vara med på, då man satt ner hela tiden, tillsammans med flertalet tanter och 2 gubbar på 45+ (tanten bredvid var 60 bast och spann på som en tok/galning)Kände mig lite.... ja.... ung med mera... Jag ska ju lätt börja på Body Jam nästa år!! Skulle vilja gå på spinning också. Får se om det fås, ges och tas tid till det. I hope!

Luciadoppet blev på det hela taget godkänt. 8 grankvistar av 10 =P Avslutar på söndagen med städning. När jag gav upp och tappade orken så satte jag mig i cafeterian, och det visade sig att det fanns 2 mathinkar kvar (från lotteriet). En morsa delade ut 2 lotter var, till alla som var där och hade varit med och hjälpt till. Jag bestämde mig att EN sån där mathink SKA jag ha. Tittade på lottnumren och tänkte att de var skit dåliga. Men..... =D JAG VANN! Jag vann den där hinken för böveln. Jag trodde jag skulle garva ihjäl mig. Litte tur ska man ju ha alltså. My oh my, det var höjdpunkten på hela dagen. Jag åkte hem, lycklig, tillsammans med min hink.

Btw, vi fick byta spegeln. Behövde inte betala för den. Gött värre!! Dessutom köpte jag två julklappar till. Så nu har jag inhandlat 4 av 12 (ev fler om jag skulle känna för det). Shit vad lite det lät?!! Men det känns bra att jag är på g nu iallafall. Så skönt. Snart julafton ffs.

Jävla pissväder. Nu kommer jag ju inte ut på någon promenad!
Får väl ta och hitta på någon annan vettig sysselsättning.
Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: