Börjes barnbarn

föralltid

Bekräftelse

Jag kan bekräfta nu idag att jag var riktigt trött igår. För det slutade med att jag försov mig riktigt ordentligt imorse. Jag hann med bussen dock. Till en början visste jag inte ens om jag skulle vara glad över att jag hann med bussen, för jag hade fruktansvärt gärna legat kvar i sängen några timmar till. Men nu sådär på eftermiddagen så ser jag ju det med helt andra ögon.

Ingen utgång ikväll, så det blir badhuset som vanligt. Skadar inte med ytterligare en soft helg, för jag har haft full sjå hela veckan känns det som. Nånting att göra varje eftermiddag. My, oh my....

Fan vad snygg Johnny Depp är som pirat! Han kan gärna få kidnappa mig om han vill. Åhh, jag vill såå gärna se Pirates nummer 2 igen. Dead man's cheat. Damned good!

Nej, nu ska jag fortsätta tugga på mitt, eh, godis och fortsätta att låtsas som att det vore mat en stund till =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: