Börjes barnbarn

föralltid

Lördag den 18:de

Gissa vem som såg Pirates 2 igår?! =D Simons friend hade den på datorn, och han brände ut den åt mig och Simon! Schysst kille det där. Stooort tack!

Fast i och med att jag såg 2:an, så längtar jag ju bara mer till 3:an kommer. Om det nu kommer en sådan. Vilket det måste göra. Annars blir jag seriöst tokig.

Snart jul för i helvete! Vet inte vad man ska köpa i julklapp till nån heller. Måste börja ta tag i det där snart alltså. Vet knappt vad jag önskar till mig själv. Var inte det där största lögnen idag? =P Klart jag vet. Finns mycket jag vill, men det är ju dyrt. Tänk liksom när man var liten. Kommer typ ihåg en önskelista som jag skrev. Ville ha massa pennor och målarblock =D Jiiiha!

Hopp, idag låg man kvar länge i sängen, och guud vad skönt det var. Sen åkte Simon och jag till, öhm, pingstkyrkans sån här, billigt ställe *flin* Hittade en tavla som jag blev förtjust i. (Vill ha!) Nej, jag SKA ha. Ska kanske iväg och köpa den nästa helg. Kändes lite tufft, eftersom man redan köpte en liten (som är stor) affisch som jag tänkt att rama in. Så hittar man den där.... Vettigt.

Snart jul! Fan vad mys... jag vill ha massa julmusik, massa julpynt. Simon vill ha en gran... Hehe, min lilla gran duger visst inte =P

Promenad sen med mamma. Laga mat efter det. Sen blir det väl en soft lördag med min vanliga hederliga lördags-tv-race.....

Bye for now!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: