Börjes barnbarn

föralltid

Nuuuu fattar jag...

Tjing! Nu tror jag faktiskt att jag förstår bloggen lite mera nu än sist. Iallafall det här med kategorier. Vilken grej. Hur som helst så var jag nog inte på humör för att pillra med bloggen igår. Är på bättre humör idag.

Idag fick vi information om konserten som vi ska på med skolan på torsdag (eftermiddag!) (obligatoriskt!).  Och ärligt talat så lät det faktiskt lite intressant. Han var ganska bra på att prata den där gubben.

Efter informationen var det dags för.... HOCKEY. Jiiiiha! Eller kanske inte. Bambi på hal is. Japp. Slutade tidigare än vad jag brukar göra på tisdagar, och hade som vanligt tänkt att vara duktig och plugga och pyssla i lägenheten när jag kommer hem (som jag alltid brukar tänka att jag ska göra när jag slutar tidigt). Jag sa TÄNKA. Slutade med att jag hittills inte gjort något vettigt alls. Bortsett från att jag har badat i badkaret, om någon nu tycker att det är vettigt. Vad vet jag =)

Nu ska jag väl satsa på att fixa käk. Blev lite senare än tänkt eftersom jag låg i badet, så det får bli typ... nu istället. Sen blir det väl promenix med morsan och sen hoppas jag på mys =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: