Börjes barnbarn

föralltid

Sexii mowglii

Idag var jag och Fredrik på besök på Brickebackeskolan. Skulle intervjua idrottslärare och elever. Vi hade ett himla flyt på det där alltså. Dessutom så intervjuade vi 2 idrottslärare (hade tänkt 1 först). Både lärarnas och barnens svar på våra frågor var mycket bra och givande för vårt projekt. Vi sammanställade allt och gick skilda vägar.

Hemma så försöker jag låtsas plugga, men det går inte så bra. Så jag åker till Kristinehamn med mah babe för shopping (eller inte) på Ica Maxi. Det visade sig att jag tydligen bara har 50,87 kronor kvar på mitt konto. Vilket innebär att jag är jävligt pank till på torsdag (Holy smoke! how am I going to survive?) Jag handlade alltså ingenting, men det gjorde pojken. Fast han köpte otecknade djungelboken åt mig. Man har ju sett två otecknade och jag hoppades på den bättre varianten (men ack så fel det var) Men det gör ingenting =) Jag ska försöka mig på att leta på den andra när jag får ork.

Hemma igen, så kommer jag till slut igång med pluggandet, och fy vad tungt det är, men det går ganska bra ändå måste jag säga. Ska ju tillägga också att Fredriks och min kära tredje part i projektarbetet hörde av sig idag, och ville joina oss. Hurray! Så nu är vi en ordentlig grupp. Det var dock lite svårt att sätta honom i arbete, eftersom jag och Fredrik redan var igång, så han får vänta till imorgon då alla vi ska träffas tillsammans med en mentor för en liten check. Fredrik eller om det var Ryan, kom på den bra idén om att Ryan kanske kan skriva om barnidrott i föreningslivet (bättre idé kunde man inte komma på!!!) och då får jag reda på att mentorn pratat med Fredrik och hon tyckte att det INTE var en bra idé eftersom det skulle bli för mycket(?!) Hur fasen skulle det kunna bli för mycket? Känns som att hon bara motarbetar oss istället för att stötta oss. Klappa händer för mentorn!

Yo, nu kollar man på filmen då. Väntar på fruktsallad som pojken fixar. Gotti gott gott!

PS. Jag är då bäst på skriva (onödigt?) långa och meningslösa(?) blogg-inlägg...

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Hallå, vaddå meningslösa? Vad är då inte mina inlägg isåfall? =P

    2006-11-29 | 06:31:15
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se

Kommentera inlägget här: