Börjes barnbarn

föralltid

Beställt

Jisses, mamma kommer döda mig... Nu har jag beställt kläder (och klänningen!) för en liten nätt summa pengar. Jag är så förväntansfull och bara längtar tills kläderna kommer. Jag kan inte sitta still i stolen. Åhhh =P Dessutom är jag så stolt över mig själv att jag äntligen lyckades lägga upp en bild på min blogg. Jag minns den gången jag försökte första gången och det sket sig totalt. Jag vägrade försöka igen och sen har jag inte tänkt mer på saken. Då och då har jag ju insett hur jävla tråkig blogg jag har om man jämför med den här! Hur fin som helst juh! Men idag kände jag att jag hade tid, lust, ork och whatever... och en bild kom upp på min blogg *mega stolt* Jag kan lova er att det kommer dyka upp fler....

Nu ska jag hoppa i säng och försöka somna tidigt så jag orkar upp på morgonpromenaden imorgon!
Vi ska klara det gumman!

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Naw, du är så underbar gumman! Vi klarar allt <3 och även om vi inte skulle göra det så har vi varandra!

    2007-04-22 | 23:26:54
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se

Kommentera inlägget här: