Börjes barnbarn

föralltid

Bra dag

Seg morgon idag igen. Måste bli ändring på det nu alltså. Jag som hade tänkt att gå morgonpromenader de gånger jag början skolan senare, har inte lyckats komma iväg en enda gång hittills. Dåligt! Hade engelska som enda lektion. Det gick bättre idag. Sista uppgiften på den här delen var att vi skulle leta lite fakta om aboriginerna. En sak har jag kommit fram till. Vi människor är bra dumma i huvudet. De vita som kom till Australien, kidnappade aboriginbarn och placerade dom i vita familjer för att minska på rasen lite. De t.o.m våldtog flickor, så att de blev på smällen med en vit mans barn, bara för att "späda ut" lite............... Vet fan inte vad jag ska säga mer. Det är ju sjukt...

Åkte hem. Fick käk av Simon. Åt maten. Fick kolla på hans hoj och provsitta lite. Sen skjutsade han mig till intervjun. Fy i helvete vad nervös jag var. Men det gick så jävla bra. Vet dock inte om jag får jobbet eller inte, men hon lät väldigt positiv och sa att jag skulle passa att jobba där. Feels very good. Gäller att inte hoppas på för mycket som jag allt för ofta gör. Efter intervjun knallade jag in till stan en sväng. Köpte presenter till my dear friends. Frestade också mig själv. Bra jobbat. Eller inte. Nu vill jag ju bara köpa massa kläder och smink framförallt. Käkade sen lite pizza innan jag gick ner till badhuset och hade träning. Kassören gled förbi med en mycket glad nyhet (JAG HAR FÅTT PENGAR!!) Nu är jag hemma, och har tänkt lägga mig tidigt, för att orka upp tidigt och hinna med den där jävla morgonpromenaden.

Dagens:
Humör:
 Nästan på topp 
Klädsel: Jeans och linne 
Frisyr: Bort med luggen
Dryck: Pucko
Mat: Makaroner och korvstroganoff (udda blandning, men det fanns inget ris hemma) 
Träning: Promnerandes hit och hit och på stan 
Väder: Sunshine 
Låt: Paris - Nothing in this world 
Pryl: Mina gymnasiebetyg 
Toppen: Intervjun och lönen
Botten: Min kropp 
Vill ha: Morgonpromenad imorgon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: