Börjes barnbarn

föralltid

Cheek to cheek

Jag ser det med lite mer positivare ögon nu. Leta fakta får jag försöka hinna med imorgon mellan skolan och Öppet Hus. På idrotten ska vi ha basket kom vi fram till. Det är bra. Nu ska vi prata nutid. Min dag fortsatte bra. Spelade lacross på idrotten och fy fan vad kul det var! Hade liksom speed hela tiden. Orkade hålla igång liksom =D

Min långa dag idag i skolan, så jag kom hem vid 18.00. Älsklingen stod och fixade käk åt oss. Jag var på bra humör och ville prova blodpudding igen. Framsteg =) Blev lite chill en stund innan det var dags att åka till badmintonen. Skit kul det med. Speed och massa ork där med =)

Imorgon blir det en ännu längre dag med Öppet Hus. Får se om det kommer nå folk. Blir direkt till badhuset från Örebro sen. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas få ihop det med mat, men det märks. Morgonpromenad hade jag tänkt komma iväg på imorgon också =)

Dagens:
Humör:
 Topp! 
Klädsel: Jeans och tröjan med text
Frisyr: Undan med luggen 
Dryck: Vatten 
Mat: Paj och blodpudding 
Träning: Styrketräning, lacross och badminton 
Väder: Dugligt, blev lite putt när solen försvann (jag som hade tagit på mig glasögonen!) 
Låt: Sahara Hotnights - Cheek to cheek 
Pryl: Lacross pinnen =P
Toppen: Orken!! *lycklig*
Botten: Kommer fan inte på något dåligt just nu =P Skulle väl vara att jag inte har tid till tvätt, städ och disk 
Vill ha: Tid till tvätt, städ och disk =P

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Jag hann inte hjälpa till med faktaletandet *lessen i ögat* Jag hoppas det går bra med reodovisningen idag ändå! *kram*

    2007-04-19 | 09:54:16

Kommentera inlägget här: