Börjes barnbarn

föralltid

Fredag den 13:e

Jag är inte så jätte vidskeplig av mig. Det där med nycklar på bord har varit lite känsligt, men det börjar gå över *ler* Fredag den 13:e känns också lite halv skrämmande ibland när den dyker upp. Ingenting speciellt har väl hänt so far. Hade diskussion på första lektionen. Andra var human biologi, som vi kortade ner till bara ett 2 timmars pass. Valde dock att stanna kvar i skolan och göra en uppgift som vi fick. Lika bra att få det gjort. Vi skulle genomföra ett submaximalt-test på cykel. Sagt och gjort, men det tog lite längre tid än väntat... men men... Kvällen har spenderats ihop med tv:n. Jag mår inte bra för det alltså...

Dagens:
Humör:
 Berg & Dal 
Klädsel: Försökte snygga till mig lite 
Frisyr: Burrig toffs 
Dryck: Ramlösa med lingonsmak 
Mat: Ris, bacon och b-sås... samt pizza.... =/ 
Träning: Cykeltestet (räknas egentligen inte) 
Väder: Knallade i bara linne idag 
Låt: E-motion - Into Eternity 
Pryl: Allt som behövs för ett cykeltest 
Toppen: Vädret 
Botten: Vet inte om jag pallar mer...
Vill ha: Vet faktiskt inte i detta nu

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Vad är det som gnager dig kära lilla lillstrumpa!?

    *kram*

    2007-04-13 | 23:35:58

Kommentera inlägget här: