Börjes barnbarn

föralltid

Imorgon smäller det!

Som jag sa sist, så kommer den här veckan bli händelserik. Följade veckor kommer nog även dom innehåll en hel del och rulla på fort som bara den. Gillas och gillas inte. Jag har ju för tusan ingen bikini till i sommar. Jag har den från förra året, men den gick lite sönder =/ Annars älskade jag den.
image16
Följande vecka innehåller självklart badhus: måndag, tisdag, lördag och söndag. Idag är det valborg och jag ska väl försöka komma iväg för att titta på en majbrasa någonstans. Har dessutom möte idag med sommarjobbet. Och imorgon gäller det! Åker in till Örebro och kommer tillbaka som en helt ny människa (troligtvis!) =P Ska bli så kul. På onsdagen blir det in till Örebro igen för visningen. Självklart skola också =/ Tordag får jag hålla mig på hemmaplan med skolan, då vi ska ha en "Aktivitetsdag" med flera Folkhögskolor. Skojsigt. På fredag är det prov i Human Biologi (fy fan!). Har inte pluggat någonting än, och vet heller inte när jag ska få tid till det.

Jag gillar inte det där egobeteendet...

Bilden: http://www.pihl.org/vardag/wp-content/uploads/2006/08/majbrasa_xl.jpg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: