Börjes barnbarn

föralltid

Korthaj

Uppe i lagom tid. Käkar frulle. Simon drog till jobbet och blev hämtad och fick skjuts upp till huset. Var barnvakt hela dagen, vilket innebar kortspel, kortspel, kortspel, toon disney, kortspel, kortspel, paj, kortspel, toon disney, kortspel, kortspel och åter kortspel. Fick skjuts till badhuset, där jag hade första träningen på ett ganska bra tag. Det var helt okej. Fick skjuts hem. Ville egentligen promenera hem, men farsan ringde och frågade(?) om jag ville ha skjuts. Dessutom var jag tvungen att larma badhuset och då måste jag vänta tills alla simmare lämnat badet. Larmningen gick fint. Chill och prat med mamma en stund, sen middag hos simons farsa & co.

Dagens:
Humör:
 Mår bra, men har kännt mig lite neutral idag 
Klädsel: Mys till en början, lite finare på middagen 
Frisyr: Bort med luggen
Dryck: Juice
Mat: Paj till lunch och till middag blev det lamm, potatis och sås a´la C-G 
Träning: Inget vettigt, mer än att jag kommer få träningsverk i händerna av allt kortspelande 
Väder: Snö på backen imorse, men jag deppar inte för det 
Låt: Lordi - Hard Rock Hallelujah (för Willes skull) 
Pryl: Kortleken
Toppen: Hittade fan inget vettigt =´( 
Botten: Skolan börjar imorgon(?)  
Vill ha: Alla styrka till onsdagen!! (hoppas hoppas hoppas!)

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Jag håller tummarna som faan inför och på onsdag!!! *kram*

    2007-04-10 | 08:12:18

Kommentera inlägget här: