Börjes barnbarn

föralltid

Micro!

 

Jag har en micro! (I´ve got a Jar of Dirt!)


Igår åkte vi iväg och köpte den. Gårdagen innehöll inte så mycket mer än så. Jag var bara lat framför datorn. Det var pappa, jag och Simon som åkte till ica maxi och köpte micron. Slänge i lite annat i kundvagnen också när pappa inte såg =P Hehe jodå, jag frågade faktiskt snällt om han ville paya lite mer saker. Typ.. strumpor =P Har jag mer ork idag, än vad jag hade igår, ska jag försöka rensa ur garderoben. Gissa vem som har ett paket som väntar??

I´ve got a Jar of Dirt! (Jag har ett paket som väntar!)
I´ve got a Jar of Dirt! (Jag har ett paket som väntar!)
I´ve got a Jar of Dirt! (Jag har ett paket som väntar!)
I´ve got a Jar of Dirt! (Jag har ett paket som väntar!)
...and guess whats inside it! (...och gissa vad som är i det!!)

bild: www.elprylar.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: