Börjes barnbarn

föralltid

Mina ideal...

...makaroner!

Oj vad jag har saknat dom! =P *asg* Aldrig mer utan dom. De ska alltid finnas i skafferiet. Total däckade i sängen igår när jag kom hem. Jag hann skriva ett inlägg iallafall, men det blev ingen promenad. Det blev ingenting rättare sagt. Bara sömn. Men det behövde jag nog. Därför var jag lite för pigg när det är meningen att man ska sova. Har ju då varit riktigt pigg hela dagen också. I skolan spelade vi typ Thailands nationalsport och lekte lite lekar. Det var skoj. På Human Biologin fortsatte vi snacket om cykeltest, fysilogi, kondition osv. På andra passet gick vi ut med pulsband och klocka på oss, och fick mäta vår puls vid olika aktiviteter, som vanlig promenad, klättra i träd, gå och springa upp & ner för brandtrappan =P Jag kan ju meddela att ett Human Biologi pass har nog aldrig gått så fort!

Nu sitter jag hemma och har lagat & ätit mat. Fick dessutom en kick och började diska och städa. Jag vet inte hur och varför, men det har hänt förut att jag får sånna här kickar... på fredagar(?) Litte skumt. Men det blir ju saker gjorda iallafall. Annars vet jag inte hur kvällen ser ut. Har inte bestämt mig, om jag ska titta på Once upon a time in Mexico som går på tv eller om jag bara ska.. göra nått annat... =P läsa, datorn eller nått...

Dagens:
Humör:
 Helt okej 
Klädsel: Jeans och tröja
Frisyr: Undan med luggen 
Dryck: Vatten 
Mat: Lunch: Pyttipanna! Middag: Makaroner & köttbullar 
Träning: Thailand nationalsport och lite lekar i skolan
Väder: Blåser storm! och kallt... kom lite snö idag igen... 
Låt: John Farnhamn - You're the voice
Pryl: Pulsband och klocka 
Toppen: Att jag städat & diskat idag
Botten: Den där känslan.... 
Vill ha: En altan! =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: