Börjes barnbarn

föralltid

Nervöst eller?

Mm, det kan man säga.

Sista lektionen vad praktisk ledarskap. Fredrik höll i lektionen och hade fotboll. Det var faktiskt inte allt för roligt. För det är faktiskt inte så kul när man inte kan. Blev lite deppigt framför spegeln sen. Fick skjuts hem med pappa. Åkte direkt till Äckelby för att hämta syrran och sen en svisch förbi Kronhallen för att hämta smörgåstårta. En litten skön kille fyllde nämligen 6 bast idag. Vi firade honom lite med tårta, no big deal. Han var förövrigt väldigt exalterad över sin nya hoj (vilket jag vet är en annan kille* som också är i detta nu). Jag var trött och brast ut i en kombination av asgarv och gråt. Stannade i huset till sent. Lekte grävskopa och transporterade 6 åringen till sängen. Fan vad söt han är... Nu är jag hemma, och önskar att någon kunde leka grävskopa med mig... men icke...

*Kille nr.2 är då min pojkvän som köpt sig ett vrålåk, som även kan benämnas motorcykel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: