Börjes barnbarn

föralltid

Nya favoriter

Jag gillar mina nya solglasögon väldigt mycket!

Det sved, men det fanns säkert en förklaring till det. I vilket fall som helst, så sved det. Ilskan bubblade upp till ytan. Lugnade ner mig. Ringde syrran och beslutet blev att ta en buss bort till henne för kort visit, snylta åt mig käk och promenera därifrån till Träningslagret (blir kortare så). Kollade först fel på busstiden, men det blev bra ändå. Kollade vardag först, men det gick en buss samma tid, även söndag. Det som var mindre bra, var att bussen kom aldrig. Väntade i nästan 30 minuter, då dök en 504:a upp, så jag tog den istället till busstationen och gick därifrån.

Åt och visiterade =P Sen skulle syrran göra mig sällskap en bit på vägen till Träningslagret eftersom jag inte hittar så bra i dom områdena. Det blev en rejäl och rask promenad. Syrran är en bättre promenerare än vad jag är. Kan skylla lite på skorna. Hade för fasen tofflor på mig. Det har ju givetvis resulterat i några små köttsår (skulle jag vilja kalla dom). Ont som fan gör det iallafall. Det gick bra att dansa ändå. Det var jäääävligt svettigt idag. Simon plockade upp mig och vi drog till Robin där det vankades grillning med han och Nina. Gott som fan!

Morgonpromenad imorgon(?)!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: