Börjes barnbarn

föralltid

Skickat

Back in school. Jamen det var ju trevligt, eller vad säger ni? Himla tur att jag har ganska softa dagar. Hade engelska på morgonen. Blev lite smått pinsamt och jag blev arg på mig själv då jag insåg att jag hade glömt bort att vi hade läxa. Visserligen lätt hänt då man har haft lov, men iallafall. Dåligt! Sen hade vi "motion" och jag körde på gymmet som vanligt. Härligt! Nu har jag då håltimme. Har passat på att bubbla på msn med syrran, nettan och loverboy (som förövrigt kanske ska köpa en hoj idag, hujedamej!) Dessutom... har jag skickat en ansökan till en utbildning!!! Spännande va?? =P Är lite smått nervig, spänd och förväntansfull inför hösten och jobbintervjun!

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Åhh! Spännande! Och jag ska hålla tummarna för dig att det går bra på intervjun! <3

    2007-04-10 | 16:06:19
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se

Kommentera inlägget här: