Börjes barnbarn

föralltid

Tivoli

Läste i engelska boken igår kväll. Jag vet inte vad det är med den boken, men jag har typ fastnat. Otroligt, men sant. Handlar om ett ungt par, som blir på smällen. Intressant va? Njaa, kanske inte. Men jag har fastnat. Konstigt nog. Somnade ganska tidigt och vaknade därmed ganska tidigt. Ville inte vara vaken/gå upp själv, så jag jävlades med Simon tills han också kom upp =P Oh ja, jag är en jätte snäll flickvän *gloria*

Åt frulle och Simon fick för sig att han ville tvätta fönstren, så han åkte iväg till Prix och köpte en fönsterskrapa m.m och jag började laga mat och diska. Min kära och nyfikna grannar kommer bli chockade när de inser att det faktiskt bor någon mittemot Sune =P För nu kan man faktiskt se in, delvis för att Simon tvättat fönstren, men mestadels för att jag nu vågar ha persiennerna uppdragna =P Iallafall på en sidan... men andra sidan ska vi (Simon) nog ta tag i imorgon.

Fortsatte min dag med badhus. Det är som himlen och helvetet. Allvarligt talat, ena dagen går det jätte bra och nästa motsatsen. Idag gick det bra. Direkt efter badhuset skulle jag åka med min favorit kille till tivolit som kommit till stan. Kunde inte bli annat än roligt. Han hoppade lilla Bungy jump och han åkte de traditionella hästarna, de små radiobilarna x2, tåget(?), och larven x2. Larven provade även jag på, och det var en riktigt trevlig åktur *asg* Självklart stod det sockervadd på menyn. Avslutade också med en liten popcorn. Vi for hem med toyota-taxi och handlade inför kvällens grillning. Dessutom fick vi besök....

Orkar inte skriva mer om dagen eftersom solensken gick mot åskskur.
Tur att Nettan finns <3 Du är guld!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: