Börjes barnbarn

föralltid

Too tough...

Solen fortsatte skina på mig resten av dagen. Kirrade käk av det sin fanns hemma. Ingen höjdar måltid, men det fick duga. Tog mig sen en promenad ner till badhuset i min slitna skor. Fick lite skoskav. Det jag inte tycker om med våren är skor. Jag hittar seriöst aldrig ett enda par som är min stil. En annan sak som jag funderat över idag och under helgen... när solen strålat och det har varit varmt... varför knallar ni fortfarande runt med jackor och är helt påpälsade?? Tycker ni det är kallt, så får ni väl ha jackorna på er, fine, men bry er för i helvete inte om vad jag har på mig!! Jag tänker fortsätta ha på mig linne och njuta av vårvädret.

Det gick bra i badhuset. Det där med tävlingar är ett annat problem. Får se vad det blir till hösten.

Dagens:
Humör:
 Topp 
Klädsel: Uppvikta jeans och linne!! (och solglasögonen förstås!)
Frisyr: Undan med luggen, samt glasögonen lite ballt på huvudet 
Dryck: Vatten 
Mat: Burgare och grönsaker... nu ikväll vet jag inte än... 
Träning: Morgonpromenad + promenad till badhuset 
Väder: Solen skiner! 
Låt: Backyard Babies - Too tough to make som friends 
Pryl: Affischerna till Öppet Hus 
Toppen: Vädret, morgonpromenaden, sommarjobbet... 
Botten: Att folk ska bry sig om vad jag har på mig för kläder
Vill ha: ....kvar den här känslan, en ny bikini, nya skor och mat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: