Börjes barnbarn

föralltid

Tricky!

Bridget Jones är min favorit. Hon är underbar. Jag har fortfarande tråkigt och vet fortfarande inte vad jag ska hitta på för vettigt. Några blommor har jag då inte skaffat mig som jag kan pyssla med och diska/städa finns inte med som alternativ. Skulle nog vilja titta på en till film, men vet inte vilken. De filmer jag har kan jag nästan utantill.Tanken var ju att jag skulle köpa lite nya filmer på DVD när jag fick pengar. Pengar har jag nog fått 2 gånger om utan särskilt många nya filmer. Kläder är något jag vill handla i detta nu. Hittade en skit fin klänning(!) som jag skulle vilja ha. En sån här lagom kort, som man lika gärna skulle kunna ha tights under. Frågan jag ställer mig är bara: skulle jag passa i den??

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    ...tror att du nog skulle passa i den! :D

    2007-04-22 | 18:59:31

Kommentera inlägget här: