Börjes barnbarn

föralltid

Tummen upp! (I´ve got a Jar of Dirt!)

Morgonpromenad imorse. Blev en lite kortare eftersom jag var lite seg upp. Endast en lektion som vanligt, som också den blev kortare än vanligt eftersom lärarna skulle iväg på utbildning. Redovisade bara recensionen sen fick vi sluta. Åkte hem och möttes av två underbara brev innanför dörren!

Brev nr.1 kom från sommarjobbet. Mitt schema kom äntligen + en inbjudan till mötet.

Brev nr.2... kläderna har kommit!! Hela alltihopa!! Stod att jag får hämta det idag efter klockan 16.00. Om tiden nu spelar någon roll vet inte jag, men det är lika bra att hållas till tåls. Ska nog springa ner och hämta dom när filmen är slut.

Fick dessutom ett sms för en stund sen. Jag ska vara hårmodell!! Helt sjukt juh! Det är såå spännande!!

Ännu mera skoj: Tjejkväll på fredag!

I´ve got a Jar of Dirt!
I´ve got a Jar of Dirt!
I´ve got a Jar of Dirt!
I´ve got a Jar of Dirt!
...and guess whats inside it!
image7

Kommentarer


Kommentera inlägget här: