Börjes barnbarn

föralltid

Börjes barnbarn

image90

Jag är verkligen Börjes barnbarn, för er som undrat om mitt blogg namn. Imorse gav jag mig fasen på att jag skulle upp och tvätta klockan 7. Troligt? Väckarklockan var ställd, men jag vaknade inte ordentligt förrän vid 8 och det var bara att ge sig upp. I tvättstugan bredvid var en gubbe i fullfärd med sin tvätt. Efter att Simon lämnat byggnaden, kommer den där gubben in till mig och frågar om jag är Forsbergs dotter och Börjes barnbarn =D Jag svarar givetvis jakade och han bekräftar med att jag har lite "Forsbergs drag" =P Kul att höra...

Tiden gick både fort och långsamt när jag höll på med tvätten. Sen sa det bara pang och jag fick halv bråttom iväg till jobbet. Tog en sväng förbi chefens tillhåll för att lämna en lapp samt diskutera hösten. Blev inte mycket till diskussion, men jag fick två lappar med mig hem. Nu är jag äntligen hem, och jag har svårt att fatta, att jag ska jobba hela två dagar till. Jag kommer vara stendöd på måndag. Och då är det bara en veckas jobb kvar... holy makarony....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: