Börjes barnbarn

föralltid

Den där

Den där huvudvärken har varit alltför mycket på besök hos mig den senaste tiden. Det hör inte till vanligheterna, och jag gillar det inte. Verkligen inte. Lyckades ta mig upp imorse också och jag måste erkänna att det är ruggigt skönt att cykla så pass tidigt på morgonen då temparaturen är, jag vet faktiskt inte vad, men den är helt perfekt. Lagomt svalt. Luften känns så frisk. Love it. Det gick bra att jobba idag också, även om jag blir smått fundersam och lite små sur faktiskt. Den där stilen och det där valet. Vad är syftet? Somnade en kortis i sängen när jag kom hem. Blev väckt av Anneli. Vi skulle åka till Emelie på lite grillning. Och det är ju ruggit surt att jag ska jobba imorgon, när det är Björn Rosenström på statt ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: