Börjes barnbarn

föralltid

Hängig

Onsdagen blev en katastrof. Gjorde inget vettigt mer än hade ett pass badhuset och såg So you thnk you can dance. Mer katastrof är huvudvärken som varit påtaglig alltför många gånger nu. Jag gillar´t inte. Inte ett dugg. Jobbade idag, och körde på den där, lite bättre, taktiken. Den funkar vill jag lova. Dock fanns det lite huvudvärk idag med och jag svettades floder. När jag kom hem blev det en svalkande dusch och en bok. Men när boken tog slut blev jag halv deprimerad och kände mig än mer hängig. Visste inte vad jag skulle ta mig för och orkade varken hitta på eller göra något heller för den delen. Tog mig tillslut i kragen och gick en promenad på en timme och en kvart. Loveliiii....

Får inte tappa taget. Inte nu!

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Nej, *heja, heja* inte tappa taget nu! :) Jag såg vad fint du och Mamma Mu har målat på stugan. *ler* Ska försöka komma iväg och dra mitt strå till stacken här snart också... innan studierna kommer igång.
    *kram*

    2007-08-09 | 22:12:52

Kommentera inlägget här: