Börjes barnbarn

föralltid

Hemmafrü

Det har jag lekt idag. Simon stack iväg tidigt till Örebro med Robin, och lekte där. Jag själv kom upp senare, men utvilad. Efter en utsökt frukost satte jag genast igång med mitt lilla projekt. Mörk betsa två hyllor. Som tillägg kan jag ju säga att det blev kanon snyggt! Med dessa hyllor ska jag sedan göra något myspys snyggt arrangemang med blommor och prydansgrejer (som man har i överflöd) Sen ska ju givetvis spegeln upp på väggen ovanför... Ni vet... den där spegeln med värmeljushållare som jag köpte på jysk för en evigheten sen? Som dessutom var trasig när jag öppnade förpackningen och fick byta till mig en ny & hel. Förhoppningsvis vill Simon vara hurtig och sätta upp sänglampan också, som vi köpte (även den) för en evighet. Bortsett från målat, så har jag diskat och städat också, väldigt effektivt. Jag har varit på hugget idag efter downfallet jag hade efter helgen.

Jag vill ha en hund, en katt och två kyssgurami...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: