Börjes barnbarn

föralltid

Simpsons

Första dagen på min lilla semester, och sov underbart bra. Käkar frulle till en rulle =P och blir sen erbjuden att bada med sötaste 6-åringen. Ruggigt skönt var det i vattnet, iallafall för mig med en hel del underhudsfett. Buspojken frös lite mer och jag tror att tv-spelet lockade en hel del. Vi spelade lite snowbrothers och supermario innan han fick åka hem. Min bäjbi och jag beslutade att gå på bio som inledning på semestern - The Simpsons Movie. Och lite pizza efter det. Bra början på semestern...

image92

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Åh, men om du har ledigt så kan jag ju titta förbi hos dig någon dag och hämta rullisarna :) Ja, jag får ju gå nu ett tag också iom att min cykel är inne på fixning, men... Ah well! Jag plingar om det...
    *kram*

    2007-08-14 | 16:17:44
  • Nettan säger:

    update taaaack =D and i miss u!

    2007-08-22 | 17:11:01
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se

Kommentera inlägget här: