Börjes barnbarn

föralltid

Thoughts

Det blev inte som jag hade tänkt igår. Inte överhuvudtaget. Tanken var att komma upp tidigt, för att ta en sväng på stan för att äntligen unna mig lite kläder som jag verkligen vill ha och sen utföra dagens viktiga ärende så tidigt som möjligt för att sedan ha hela eftermiddagen till annat. För det första sov jag för länge, transporten krånglade, shoppingen gav mig sanningen (igen) och det slutade med ett pass i badhuset. Nej. Inte slutade med. Men det var där jag hamnade. Dagen avslutades med en härlig mc-tur till Gottbol, där jag och älsklingen badade. Hem och slocknade i sängen. Finns inget underbarare än att sova bredvid min bäjbi.

Lite tungt att ta sig till jobbet idag, men väl där så körde vi på en annan teknik som fungerade alldeles utmärkt för min dygnsrytm. Blev knappt trött på jobbet idag. Vanligtvis slöar jag tilll här och där, men idag höll jag tempot all the way through. Segnade till efter det och nu sitter jag med huvudvärk (igen!) Jag som sällan har ont i huvudet. Kollar på bästa programet --> So you think you can dance Sen blir det sängen direkt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: