Börjes barnbarn

föralltid

Tiden

Idag har jag verkligen utnyttjat tiden väl. Har ringt viktiga samtal och även städat lägenheten riktigt flitigt, så det börjar likna nånting här nu. Det liknar en lägenhet som tillhör en person som har koll på tillvaron *asg* Jag ska se till att det bor en sån person här snart också...

Cyklade sen in till stan där jag mötte upp Angelica och hennes pojkvän. Vi käkade och pratade lite. Det var mycket trevligt. Måste ses oftare! Käkade på pizzeria, lite slarvigt av mig. Har heller inte gått på promenad idag, så ligger lite minus här nu. Men ska fan inte ge upp. Inte nu inte. We will make it!

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Jag var ute på en två timmars cykeltur idag... ja... *hmm* onsdag menar jag nu... Ska ut på en tur imorgon bitti också, så fort vi fått upp tvätten på torken vid åtta typ.
    *kram*

    2007-08-02 | 00:33:31
  • Sara säger:

    Ja eller hur =) Den ligger på flygfältsvägen. Du får fjäska för pojkvännen så han fixar åt dig ;)

    2007-08-02 | 17:51:05

Kommentera inlägget här: