Börjes barnbarn

föralltid

Back to reality



Nu ska man tillbaka till verkligheten och dessutom försöka få lite julstämning. Det tar sin lilla tid och är lite svårt när man befunnit sig i 25-30 graders värme i 2 veckor. Jag är faktiskt riktigt glad över att det åtminstone var lite frostigt ute när vi kom till Sverige.

Åkte hem till mamma ganska så snart jag kom hem till Karlskoga i måndags och redan på tisdag var jag i badhuset. Skräll! Sån j-la skräll. Där var jag även onsdag och torsdag. Sweet Jesus. Simon och jag har shoppat lite julklappar i Örebro och här i stan. Själv har jag inte så många julklappar att ge bort i år eftersom vi slopat rimklapparna. Vi är ett gäng fattiga syskon, så det får kanske bli till nästa år igen. Men annars är jag faktiskt klar med mina julklappsköp. Bara till älsklingen kvar, och till honom vet jag (för en gångs skull) vad jag ska köpa och vet även vart jag kan hitta den perfekta ******* Är ni klara med era klappar??

Nu sitter jag hemma och passar Wille. Det fick bli tv-spel idag. Är lite små sjuk, så då håller tv-spelet honom någorlunda lugn iallafall. Funderar på om jag kanske ska börja packa ur resväskan *host harkel* För den har absolut inte hunnit stå i några dagar redan. Får se när orken sätter in...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: