Börjes barnbarn

föralltid

20

Emma är i skolan. Känns väldigt konstigt efter en veckas lov och två veckor specialarbete, då man sällan var i skolan alls. Man kunde ju jobba hemifrån då.

Jag går runt i ett lyckorus. Det är ju nämligen en speciell dag idag =D Samtidigt så vet jag inte hur jag ska se på det? På det positiva sättet eller det negativa. Stundvis känner jag mig gammal.. =/ Men man blir ju så gammal man gör sig, och av mitt humör att dömma, så skulle jag ha hoppat i sängen om jag var hemma... så... nää.... =P

Dagens:
Humör:
På topp
Klädsel: Jeans och v-ringad tröja
Frisyr: Utsläppt
Dryck: Skolans choklad
Mat: Vet inte än
Träning: Tränare och ta hand om sjuk pojkvän
Väder: Snö på backen och lagom kallt
Låt: Alla på MP3:n just nu
Pryl: Bussen
Längtan: Till vinterutbildningen med klassen
Saknad: Släkten på kalaset
Önskan: Att min pojkvän bli frisk
Kan-jag-vara-utan: Det trasiga kylskåpet!!! Jag pallar inte mer nu!!!
Vill ha: Ett jobb (en vettig inkomst)

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    GRATTIS PÅ 20-ÅRSDAGEN MIN LILLA GULLEGRIS!

    2007-02-26 | 10:19:51
  • Nettan säger:

    Grattis Emma :D Du vet att jag är avis like hell ;)

    2007-02-26 | 12:30:04
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se

Kommentera inlägget här: