Börjes barnbarn

föralltid

Back to reality

Så jävla kul var det inte i skolan. Började komma sånna där känslor om att hoppa av och försök få ett jobb fort som satan för att slippa skiten... Men jag ska hålla ut. Har dock inte varit duktig och sökt sommarjobb eller jobb till hösten än =/ Dåligt Emma!!

Lite tråk blev det ju hemma också. Pojken insåg ju att han inte borde vara ute, så jag fick valsa över till honom efter badhuset. Jag insåg också att jag inte ville bli smittat (bl.a) och ville därifrån sen... Pappa kom och hämtade mig, köpte onyttigt på McD på vägen hem. Dåligt Emma!

De dåliga matvanorna håller i sig, tack vare det trasiga kylskåpet. Inte bra alltså.

Vilket positivt inlägg det här blev? Ni kände väl vibrationerna?? Dåligt Emma!

Stop being a silly little dreamer girl!! --> Nu ska jag ta och fira min 20-årsdag med mig själv och hoppa lite i sängen, som jag sa att jag skulle göra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: