Börjes barnbarn

föralltid

Balkongen agerar kylskåp

En hel dag med trasigt kylskåp. Med trasigt kylskåp innebär ju det att jag inte hade någon frukost imorse. Det blev till att åka hem till Simons farsa, så käkade vi frukost där och kollade lite smått på en film. Jag fick bryta mitt i filmen eftersom jag skulle till badhuset och ha simgruppen. Och det gick bra idag också. Simon hämtade mig, vi handlade, lagade och åt mat. Nu är jag mätt och chillar lite vid datorn. Ska på Body Jam senare också =) Vi har tömt kylskåpet här hemma nu iallafall och får använda balkongen som kylskåp.... =P

Dagen

Humör:
Tummen upp
Klädsel: Jeans och linne
Frisyr: Luggen + lite till i ett spänne
Dryck: Vatten
Mat: Potatis, opanerad skinkschnitzel och bearniesås
Träning: Body Jam
Väder: Lagom
Låt: Byz - Karatefylla (värmer upp inför den 24:e)
Pryl: Balkongen som får agera kylskåp
Längtan: till 20 årsdagen (8 dagar kvar!)
Saknad: Ett riktigt kylskåp
Önskan: Att jag kunde få en vägg utslagen (större kök)
Kan-jag-vara-utan: Det trasiga kylskåpet
Vill ha: En fin och välstädad lägenhet till lördagen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: