Börjes barnbarn

föralltid

Bläää

En fet blää till blogg, som harvade igår. Ville inte publicera mitt blogg inlägg, och när jag nu äntligen kom in idag, så har de publicerat inlägget igår 4 gånger. Ser någon något vettigt i det? Näää, skulle inte tro det va....

Blää nr.2 är att jag vaknade lite små sjuk imorse. Älsklingen har smittat mig lite grann med andra ord. Jag gav mig fan på att jag skulle till skolan ändå, men skippa motionen och praktisk ledarkskap. När jag kommer till skolan, så är inte läraren där. Vi var hela 2 elever som satt och väntade. Det visade sig att vi tydligen skulle jobba med våra redovisningar och opponeringar till specialarbets redovisningar... Blää nr.3 blir lärarnas otroliga information....

Men bortsett från att jag börjar bli sjuk, så mår jag bra. Tanken är att jag ska vila och undvika att bli mer sjuk. Här kommer en härlig "dagens":

Dagens:
Humör:
Bra, men sjuk
Klädsel: Jeans, linne och cardigan... byttes ut mot mys-pys kläder
Frisyr: Bort med luggen i silverspänne
Dryck: Vatten
Mat: Pan-pizza, middag får vi se...
Träning: Undvika sjukdom
Väder: Lite små fjun som kommer från himlen. Lagom temp.
Låt: Hoho, alla som jag skickade till kusinen =)
Pryl: Kakuro (har blivit förälskad i detta korsord)
Längtan: Efter kärleken
Saknad: Barndomen, som bara svischade förbi
Önskan: Att jag inte blir mer sjuk
Kan-jag-vara-utan: Något som ska vara kallt och vara förvaring åt mat (= trasiga KYLSKÅPET!)
Vill ha: Ett jobb (en vettig inkomst)

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Samma hände mig ska du veta lillstrumpa... publicerade fyra gånger alltså! Fast jag satt och raderade de tre sista kopiorna direkt när jag fick se dem... Imorse bråkade det också lite, men... det är smällar man får ta ibland.

    2007-02-27 | 13:15:15

Kommentera inlägget här: