Börjes barnbarn

föralltid

Byz

Hallå! Det bidde ingen uppdatering igår. Allt bara rullade på. Jag och pojken städade som galningar. Jag hade badhus, och när jag kom hem var det bara att polera det sista och göra sig iordning. Klockan 18.00 kom första gänget. Hade en himla trevlig kväll här hemma. På Wickan blev det sådär. Byz spelade hela 7-8 låtar, eller nått?? Hrm... jaja.

Sov hemma hos Simon sen. Han blev ju hemskickad en bit in på festen, för han blev bara sämre och sämre. Stackarn hade ju feber ffs! Väldigt kul att festa då - eller inte. Jag sov hemma hos honom sen anyway, och sen drog vi hem till mig på eftermiddagen eftersom vi skulle fira mig =D Trevligt, men jag önskade att jag var liten igen.... Saknade släkten.... Sen blev det käk hos Simons farsa och där fastnade vi ett tag. Hemma nu och skriver lite blogg. Har ju missat lite (för mycket). Brukar ju sluta med långa blogg inlägg då.......... =P

Dagens:
Humör:
Bakis
Klädsel: Jeans och v-ringad tröja
Frisyr: Utsläppt
Dryck: Coca-cola
Mat: Smörgåstårta
Träning: Undvika(?) baksmällan och ta hand om sjuk pojkvän
Väder: Snön öser ner igen
Låt: Jag har (hör och häpna!) inte lyssnat på musik idag
Pryl: Filt och febertermometer
Längtan: till 20 årsdagen (1 dagar kvar!)
Saknad: Släkten på kalaset
Önskan: Att veckan bli snäll mot mig
Kan-jag-vara-utan: Det trasiga kylskåpet!!! Jag pallar inte mer nu!!!
Vill ha: En veckas lov till

Kommentarer


Kommentera inlägget här: