Börjes barnbarn

föralltid

Dålig morgon

Sov för länge. Morsan ringde och väckte mig för en stund sedan och pratade lite. Det var då irritationen kom. Inte riktat till mamma, men jag blir såå.............

Lägenheten kommer aldrig bli klar! Har bott här i 1,5 år nu tror jag, och den är inte klar. Jag har inte ens en hatthylla. Jag vet att jag är negativ, men hur ska man kunna bli positiv? Det finns inte tid till att fixa min lägenhet. Vill jag riva väggen (som jag vill i mina drömmar), så kommer det sluta med att jag får göra det själv.

Betyder inte släkten någonting?

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Du... det kommer att ta tid! jag har inte blivit klar med en enda lägenhet... Vi håller fortfarande på med köket (som vi hållit på ett år), så det kommer att ta tid vet du. Kvittar om man får hjälp eller gör det själv. Tid kommer det att ta!

    2007-02-23 | 13:12:41

Kommentera inlägget här: