Börjes barnbarn

föralltid

Duktig flicka

Vaknade av Simons dumma väckarklocka imorde. Visserligen skulle jag upp 20-30 minuter senare, men lite smått sur blev jag. Ville ju ha de där extra minutrarna eftersom jag somnade sent igår. Låg och drömde/tänkte (som vanligt). Jag vill så gärna ha hem Babsan eller skaffa en hund. Egentligen helst både ock. Klockan tickade på och det var på tiden att jag kom upp ur sängen och gjorde något vettigt. Frukost och börja plugga. Insåg sen att klockan var bortåt 10, och då får man ju börja ringa och boka platser till fredagens pass på Träningslagret. De ska ju börja med pilates! Jag som hade bestämt "jag SKA ha en plats där".... insåg att jag inte hade några pengar på mobilen och kunde inte ringa!! =/ Som tur var fanns syster-yster nära till hands, så hon kunde ringa åt mig. De hade ingen tidsbokning den här gången! eftersom det är första gången =)

Idag har jag varit välditg duktig. Har suttit och pluggat nästan hela dagen bortsett från frukost, lunch och när jag var till huset och hämtade mina nya träningskläder! =D Nu hade jag tänkt ta en paus och fixa lite i lägenheten och kirra middag så småningom innan jag eventuellt pluggar lite mer. Beror på vad klockan blir, eftersom jag har badhus sen halv 8. (Fan, jag missar Men in trees och de nya avsnitten av Top Model)

Ha en bra Alla hjärtans dag!

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    j*lar!! jag visste väl att det var något jag skulle se på dumburken igår... *suck*

    2007-02-15 | 12:20:09

Kommentera inlägget här: