Börjes barnbarn

föralltid

Early scary shit (godmorgon)

06.11 ringde morsan och väckte mig. Hon kände sig yr och grejer, och behövde hjälp hemma eftersom pappa redan åkt till jobbet. Så jag slänge på mig kläder och knallade upp. Har sen varit där hela morgonen. Kirrat frulle åt lillebröderna, knallat med ena till dagis och sen varit sällskap åt morsan. Fick knalla hemåt nyss, eftersom brosan skulle komma och ta över. Jag behöver ju göra klart specialarbetet. Hur som helst så är jag vaken nu och väldigt pigg =) Inget kul sätt att vaknade på, men nu är jag vaken iallafall. Det var ju faktiskt nästan bra också, annars hade jag säkert lega och dragit mig fram till alldeles försent.

Nu blir det lite mellis och full fart framåt med specialarbetet....

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    ja, och jag låg och trynade här hemma när hon ringde... *skäms* fast jag är skruttig själv så jag hade nog inte klarat av att komma någonstans... ska plinga henne och höra hur hon mår nu tänkte jag! *kram*

    2007-02-15 | 12:21:52

Kommentera inlägget här: