Börjes barnbarn

föralltid

En fjäril

Nu är det fredag. Kom i säng sent igår, vilket givetvis innebar att jag är trött idag. I skolan höll vi på med våra specialarbeten. Försökte få kontroll på dom, och det går sådär för mig. Hoppas att det lossnar snart. Nästan hela klassen åkte ut och käkade sen på Strike eftersom alla var sugna samt att Jonas gjorde sin sista dag med oss. Efter lunch hade vi Human Biologi där vi fick titta på Super Size Me, och därefter blev det tårta som Jonas köpt =)

När jag kom hem dunkade jag i sängen direkt och sov/halv sov en stund. Hade tänkt äta mat och köpa nått gott till kvällen och Så ska det låta. Kom iväg tillslut iallafall, men det var segt. Trots att jag vilade ganska länge, så är jag fortfarande trött. Funderar på en film... eller en bok... eller korsord.. eller nått annat stillsamt. Önskar att jag orkar hålla mig vaken till STOCKHOLM LIVE som börjar idag!

Angående dagens rubrik. Mitt under Så ska det låta upptäcker jag en ganska stor "fläck" på mattan. Fläcken rörde på sig, och jag insåg att det var en fjäril som låg där och kravlade sig fram. Vad gör man om man hittar en fjäril inomhus nu under vintern?

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Åhå ^^ Den kanske kom och berättade att våren kan vara på gång? *hoppas*

    2007-02-04 | 14:04:53
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se

Kommentera inlägget här: