Börjes barnbarn

föralltid

En normal dag

En bra och normal dag. Börjar dagen med badminton med älsklingen. När vi väl kommit upp från diket vill säga... =P Det var lite halt i en kurva, så vi (simon) kanade ner i diket med bilen. Tjoho! Först blev man ju lite fundersam på om folk inte har nå vett i skallen och stanna för att hjälpa till, men ja... det var ett par + en fotgängare som stannade som vi fick drag- och knuffhjälp av. Efter badmintonen blev det käk och direkt till badhuset. Det gick himla bra i badhuset idag. Fick lite beröm också =D *stolt* "Bra pass idag". Jag blev helt paff, stum och generad! Men det värmde. Helt klart. Gick direkt in till hjärtat.

Nu sitter jag här. Och har inte den blekaste jävla aning om vad jag ska laga för käk. Nettan hjälper mig lite här på traven. Fan vilken dålig kock jag är. Kan ju inte laga mat *ledsen i ögat* Fast jag är ännu sämre på att komma på maträtter och det är på tok mycket sämre. Måste ju se till att få i mig lite energi. Måste ju till affären i vilket fall som helst, men VAD ska jag köpa? Bortsett från chipsen till kvällens Melodifestival och film =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: