Börjes barnbarn

föralltid

Galna Hund Sjukan

Den sjukdomen har jag. Imorse klev jag upp lite väl sent. Sätter mig vid datorn och startar upp musik och lite sådär. Kommer på att jag skulle söka på en hundras och letade lite fakta om och bilder på den. http://vovve.net <-- där spenderade jag resten av förmiddagen. Jag smalt bort flera gånger om. Vilka godingar! Jag vill ha en Engelsk springer spaniel.... NU!

Jag lyckades slita mig från hundarna för att kirra med det vardagliga. Frukost, msn, hämta enkäterna, laga och äta lunch, plugga, mer msn, middag och nu blogg. Hämta enkäter hör visserligen inte till min vanliga vardag, men det kan räknas som under plugg. Det var himla roligt att läsa barnen svar på frågorna =) Ungar är bra gymma! Hur som helst, så går det riktigt bra med specialarbetet nu. Syrran och jag sitter och peppar varandra. Hann sammanställa åk.5. Ska nog ta 6:orna imorgon. Pallar inte med det nu och klockan har börjat ticka iväg till sovdags.

Fan vilken god lasagne jag gjorde idag! =D *super mega stolt*

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Du, kan jag möjligtvis få ta del av din sammanställning av enkäterna!?

    2007-02-13 | 21:28:38
  • Liza säger:

    Ser att du kollat Engelska springers, ett mycket bra val! Energiknippen men i en positiv mening. Angående spinningen så är jag mest fundersam på bandet man ska ha på sig med puls - känns de fräscha och (kanske huvudfrågan) är de riktigt töjbara? HAr sån mardröm att inte få på sig den eller att den skulle gå av under ett pass=)

    2007-02-13 | 22:44:27
    Bloggadress: http://lizelus.blogg.se

Kommentera inlägget här: