Börjes barnbarn

föralltid

Jag orkar inte...

Frukost hemma i huset igen. Utan kylskåp fortfarande. Det skadade faktiskt inte att kylskåpet gick sönder och att jag får äta frukost hemma. Jag börjar minnas varför jag ville flytta hemifrån. Skit. Dagen har spenderats med korsordstidningar och penna i handen. Var ute en sväng med Wille till skolans is, så han fick åka lite skridskor, och lite blev det. Han fick ont i föttterna eftersom han inte hade rätt strumpor på sig. Det skavde. Vi åkte hem igen. Ringde sen till den där jävla körskolan, som morsan tyckte att jag skulle ta tag i. Jag har ju körlektionen kvar eftersom jag stormade därifrån arg som ett bi sist. (Ett bi räcker inte här egentligen). De var så snälla och ringde i december och talade om att jag hade lektioner kvar. Morsan tyckte att jag skulle se till att få ut de lektionerna i pengar istället. Jag ringde, beskrev för morsan. And there you have it.... "Det ligger i ditt eget intresse"...

Sorry, men jag fick inte den genen.....



Dagens:
Humör:
Dugligt och lite seg
Klädsel: Varmt! (ps kolla vädret)
Frisyr: Luggen + lite till i ett spänne
Dryck: O´boy
Mat: Makaroner och köttbullar
Träning: Sudoku och eventuellt badminton
Väder: Snor kallt så det biter i kinderna
Låt: -
Pryl: Korsorstidningar och penna
Längtan: till 20 årsdagen (6 dagar kvar!)
Saknad: Den där kraften att säga ifrån....
Önskan: Att jag hade tagit det där körkortet....
Kan-jag-vara-utan: Tjatet
Vill ha: Körkort och en stabil och högre inkomst

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Du ska helt klart ta körkortet i din egna takt och behov.. Det är ju DU som ska ha det där körkortet.

    2007-02-20 | 17:45:06
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se

Kommentera inlägget här: