Börjes barnbarn

föralltid

Jag trivs

Ja, jag trivs i badhuset igen. Det är där jag hör hemma. Mitt andra hem. Tog en promenad ner till badhuset med MP3:n i örat. Känns så mycket lättare att gå med musik i örat. Simmarna var helt underbara idag. Lyckades få ihop ett ganska bra pass, dock lite för långt, alla hann inte klart. Passet avslutades med härliga "Idioten". Sen stretching, prat, skratt, glada simmare och en glad tränare =)

Nu är det kvällen, och jag ska lägga mig så småningom. Sitter och funderar på om jag ska (orkar) plugga lite till. Det vore himla skönt om jag hade klart det sista på resultatredovisningen idag, så jag kan fixa med resten imorgon. På fredag ska ju arbetet lämnas in! Jag ska nog fixa lite kvällsmackor och göra ett sista ryck.....

Dolly Parton - If you ain't got love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: