Börjes barnbarn

föralltid

Miljövänlig

Miljövänliga Emma har varit i farten. Jag har plockat undan lite mer på golvet och sen har jag varit ute och pantat flaskor, burkar och slängt glas, kartong och papper i respektive insamlingar. Feels good, I can tell! Det är faktiskt så att jag skulle nog kunna tänka mig att jobba med miljöfrågor. Frågan är bara inom vilket område... och dessutom vilken utbildning man ska söka då.  Jag bryr mig om miljön iallafall.

Nu sitter jag och slappar vi datorn (igen), läser lite bloggar och lyssnar på musik. Om 35 minuter börjar Så ska det låta, chipsen står framme. Nu ställer jag mig bara frågan om jag ska orka ta ett ryck till? Jag insåg förut att jag i de senast inläggen har nämnt min städning, och det låter kanske som att det är jätte stökigt här hemma. Det är stökigt - ja. Men jag städar lite bit vis, tar paus och skriver lite i bloggen =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: