Börjes barnbarn

föralltid

Poor neighbours

Det lär inte vara kul att vara granne med mig nu inte. Just nu har jag noll respekt. Nej... lite respekt har jag, men jag har varit aktiv under kvällen och städat/möblerat om lite i lägenheten. Jag har försökt att vara så tyst som möjligt. Nu mår jag bättre! Nu står möblerna ungefär så som jag vill ha det. Hyllan från huset fattas. Tror inte jag kommer få som jag vill. Jag skulle ju helst vilja ha hit den redan imorgon. Insåg också att jag fortfarande inte har en hatthylla. Lite smått pinsamt....

Själviska listan (Emma vill ha till lägenheten!):
* En hatthylla och den ska vara i mörkt trä
* En stoooor plasma tv
* Massa filmer på dvd
* En utslagen vägg
* Ett färdigt, fräscht och stort kök
* Hyllan från huset
* En helt ny garderob (nya kläder alltså, inte själva garderoben)
* Babsan (och givetvis en kattdörr till henne)
* En hund
* Fönsterlampor
* Nya blommor som inte dör eller blir för stora
* ....och mycket mer

Det här var mest saker till lägenheten. Jag önskar så att den blir klar! Det var skönt att vara lite självisk och krävande. Eller, det var snarare mina drömmare jag lyfte fram nu. Tänk om allt det kunde fixas. Jag vill så gärna ha ett jobb! Nu! Men jag måste ju plugga klart först =( Sen så är jag så orolig... tänk om ingen vill ha mig?! Anställa mig alltså. Hemska tanke.

Nej, nu ska jag ta och fortsätta städa lite till. Tänkte tömma mig själv på lite energi, så det blir lättare att somna. Vill inte lika vaken och tänka. Vi la oss ju ganska sent igår. Det är ju därför jag är så jävla pigg och dum i huvudet att jag städar och möblerar om på natten =P

Kommentarer

  • Cam säger:

    Varför plasma när det finns bakprojektor?? ;-) Här har vi en av sistnämnda i storlek 50 tum ... till fyndpris hos netonnet ... och med otroligt schysst bild.

    2007-02-22 | 03:38:10
    Bloggadress: http://camscorner.se

Kommentera inlägget här: