Börjes barnbarn

föralltid

Sista chansen

Idag är det sista chansen jag får på mig att städa klart. Har givetvis en liten del av lördagen också, då jag får hit hyllan och en hylla körs bort och så. Men annars är det sista idag. Vaknade på totalt fel sida imorse. Har försökt lugna ner mig lite nu, så att jag inte kastar saker omkring mig nu när jag ska städa.

Dagens:
Humör:
Startade irriterad, jobbar till "tummen upp"
Klädsel: Slappar/Städ kläder
Frisyr: Ej tillfixat
Dryck: Vatten och coca-cola
Mat: Pizza
Träning: Städa lägenheten och panta burkar
Väder: Väder? Har knappt varit ute
Låt: Ingen än så länge...
Pryl: Dammsugaren
Längtan: till 20 årsdagen (3 dagar kvar!)
Saknad: Pengar
Önskan: Att jag blir klar med städningen idag
Kan-jag-vara-utan: Det trasiga kylskåpet
Vill ha: En städad lägenhet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: