Börjes barnbarn

föralltid

2007

Nu är 2007 här. Gårdagen blev lyckad trots ovetskapen som fanns innan. Vi hamnade på festen tillslut. Höjdpunkten där var Singstar =) Fy fasen vad kass jag var! Hehe, jag var helt värdelös. Men oj vad kul det var! Vi funderar på att köpa ett sånt eller kareoke. Jag röstar på kareoke, för då behöver man ju inte sjunga tonerna rätt. För det var himla svårt, men roligt. Så egentligen... det spelar inte så stor roll vad det blir. Kul var det iallafall! På tolvslaget hade vi tagit oss ut till nobelparkeringen, där vi skålade med skumpa och sköt raketer. Måste komma ihåg ---> Asti nånting. (Skit go´ skumpa. Inte riktig, men för jävla god!)

Efter tovlslaget drack vi lite till i huset, sen bar det av till Wickan. Hade inte en tanke på att bege oss dit och av den anledningen hade jag inte plånbok/leg med mig =/ Kom självklart inte in utan, så vi fick åka och hämta det. Guldvärt att Ninas mamma skjutsade! Wickan var inga fel alls. Jävligt mycket folk. Lite för trångt för mig på dansgolvet. Vill ju ha space när jag ska dansa =P Två lakrtisshot där inne och jag var lycklig... ;-) Sen blev det promenad hem till lägenheten, några klunkar vatten och rakt i säng.

Gott Nytt År på er allihopa!

Kommentarer

  • Syster Yster säger:

    Får jag säga I told u so!? *ler*

    Gott Nytt och God Forsättning!

    *kram*

    2007-01-01 | 20:35:25

Kommentera inlägget här: