Börjes barnbarn

föralltid

About 2006

Emma´s 2006.

Årets festival: Inte varit på någon 

Årets premiär: Pirates of the Carribean 2 (var dock inte på den) =(

Årets förändring: Mig själv tror jag?

Årets kärlekshistoria: Vet icke 

Årets misstag: Som det känns i nuläget = Började plugga 

Årets vän: Kan inte välja

Årets artist: Justin Timberlake kanske? (Jag lyssnar inte på artister, jag lyssnar på låtar)

Årets band: Takida kanske? (Jag lyssnar heller inte på band, utan på låtar)

Årets låt: Sandi Thom - I wish I was a punkrocker + 73832 stycken till (Jag lyssnar alltså på många låtar)

Årets café: Nää.... går inte på caféer tillräckligt ofta 

Årets album: Album? (Jag lyssnar som sagt inte på album, artister eller grupper. Låtar!)

Årets spelning: Diggiloo!

Årets sport: Badminton

Årets resa: Stockholm och Sälen med älsklingen 

Årets tv-program: Tittar in på tv, men får väl säga Top Model och Du är vad du äter

Årets längtan: Studenten!!!

Årets saknad: Farfar Börje (Borjesbarnbarn yao!) 

Årets brev:  ..som sa att jag inte kom in på de utbildningar jag hade sökt

Årets sms: ...de som skickades till min numera föredetta vän

Årets julafton: Mycket trevlig 

Årets födelsedag: Min egen! Tror ni jag tänker glädjas åt någon annans födelsedag lika mycket som min egen??

Årets skolavslutning: Underbara studenten! 

Årets sommar: Lite boring, lite fattig och mycket älskling

Årets arbete: Alla de som jag inte fick...

Årests fester: Roliga, men roligast när Nettan och jag har glitter i huvudet =)

Årets plugg: Öhh... (konflikt med mig själv)

PS. Jag snor aaaaaallting från Nettan =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: