Börjes barnbarn

föralltid

Första spyan

En hyllning till långa inlägg =0) Tänkte skriva senare idag då helgen är närmare sitt slut, men då kommer det säkert bli jäääätte långt om jag skulle skriva med alla detaljer. Vilket jag inte har bestämt mig om jag ska göra en. Har inge bättre för mig just nu, så då kan jag lika gärna börja skriva på bloggen.

Fredag: En lektion och ett besök på idrottsmuseét. Får också reda på att jorden inte går under om man lämnade in inlämningsuppgiften just den dagen. Utan vi kan lämna in den nästa vecka. Emma --> Glad. Efter skolan åkte jag hem och tog hand om lägenheten... städade med andra ord eftersom jag skulle få hit lite folk. De kom, då såg och de drack. Paaarty =) Nettan, Andreas och Alexandra... Vi hade skojigt här hos mig tills vi skulle ut och ta en buss. Trodde vi. Den sega buss-fan komma aldrig och 3 av 4 i sällskapet höll på att pissa ner sig. Somliga som kan stå när de pissar har det lättare, men de valde ju det framför en hjäna. Nettan och jag däremot fick kämpa. Det höll inte, så vi fick gå iväg och kissa. Buss-fan kom inte iallafall, meeen när Alexandra gick iväg (dock inte för att kissa, utan för att kolla vart bussen var nånstan) DÅ kom bussen. Destination: Wickan. Vi var typ de första besökarna. Det var inte mycket folk där inte.  Startade med en lakritsshot självlart. Sen en isbjörn (God drink. Nettans drink var dock mucho mycket godare). Skämde lite smått ut mig för bartendern. Han var ju för jävla snygg, samt hans tröja.... vilket jag påpekade för honom. Han trodde säkert att jag stötte på honom. Inte bra! Pinsamt värre. Hade ju tänkt att fråga om bartender jobbet =( Men det vågade jag inte, för då skulle han kanske tro att jag stöter på honom ännu mer. Anyway. Lakrtisshot nummer 2 intogs utan några större problem. Därefter tillkom en Smirnoff och då började Emma bli lite.... mådde lite sådär. Så det blev inget mer drickbart som innehöll alkohol utan ett glas vatten. I wan´t the only one. Bortsett från att jag mådde lite dåligt ,så var det riktigt skojigt. Dansa, prata, lakrtisshot och trevligt sällskap är allt som krävs. Klockan tickade och vi drog till pizzerian. Viking heter den ja. Nettan och Andreas skulle ha pizza. Jag är inte så mycket för sånt där jag. Gick på toa och upptäckte Robin. Han skulle också åka med i Simons bil. 6 st i en bil. Lite trångt. Alexandra satt i rutan =) Dumpade av Robin hemma hos sig och sen åkte vi längs med E18 och där lämnade jag en present till alla trafikanter. Jätte spya. Jag räknade inte. Men det var inte bara en gång. Snarare minst åtta. Sen mådde jag kalas =D Eller ja... bättre än innan. Släppte av Alexandra och sen Nettan och Andreas. Ps. De hade byggt den snyggaste och största snögubben. ds. Simon tyckte nog att kvällen var skit kul eftersom jag var jätte full och spydde (första gången på en fylla).

Hm, det var fredagen det. Jätte mega inlägg.
Lördag: Emma mår kalas bra och klockan 12.00 skulle jag och Simon infinna oss i Stråhallen för en badmintonturnering med hans familj. Vi var lag öst. Jag spelade faktiskt helt okej med tanke på gårdagen. Våra motspelade var lag syd, nord och väst =) Vi kom på tredje plats. Lite surt tycker jag. Men jag får väl skylla på gårdagen. Det var kul iallafall. Riktigt kul. Sen följde vi med familjen hem för käk. Potatis och kotletter. Det satt fint efter turneringen. Sen högg vi tag i mikrofonen och körde kareoke. Emma --> Panik. Jag som är as-kass på att sjunga - offentligt alltså. I duschen och i ensamt sällskap och på fyllan är jag dock bättre än bäst! Vi drog av flertalet låtar, tills det faktiskt blev aningens för mycket. Jag och Simon drog hem. Chillade, köpta pizza och tittade på Sing-a-long. Kim Sulokki eller hur han nu stavas var hur skön som helst. Han säkert bög. Killar som brukar vara snygga, roliga och söta på det där sättet brukar vara för bra för att vara sant, vilket är sant, eftersom det visar sig att de är bögar. Jag kan säga att jag har sovit gott i natt.

Jaha ni.... gott folk. Kära blogg läsare. Det var bara fredagen och lördagen. Söndagen kommer se ut på följande sätt: badhus och därefter ska jag äntligen prova på Body jam =D Hoppas att det blir kul. Är aningens nervös, spänd. Hoppas att det är trevligt folk där också. Nej, nu ska jag ta och käka frukost som pojken kom med. Varm choklad utan choklad. Snacka om att jag blev irriterad. Beställde från Mac Donalds alltså. Fick bara varmt vatten och inget pulver. God frukost. Pojken sprang ner till kronhallen och ska köpa pulver åt mig. Känns egentligen lite onödigt, men kul att få varmt vatten då man ville ha varm choklad.... Nej, nu måste jag äta. Undrar om ni orkade hela vägen hit =) Bye bye!

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Självklart orkar jag läsa så långt ;) Och jag tror jag också gjorde bort mig inför honom "Varför dricker du den?" Syftade på energidrinken. Daah. haha ajja, vi hade ju kul :D

    2007-01-14 | 18:43:52
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se

Kommentera inlägget här: