Börjes barnbarn

föralltid

Grubbel-Smurfen

That´s me.
Sitter i skolan och segar på håltimme. Håltimmar är seeegt. Då har man tid att grubbla. Mycket tid. Min längsta skoldag idag och jag brukar komma hem vi 17.30-18. Klockan 18 är det insim på simtävlingen. Hur fasen ska man hinna det?? Jag ska ringa pappa så småningom och kolla när han ska åka hem från jobbet. Så kanske jag kan åka med honom och eventuellt komma hem lite tidigare, eller åka med honom direkt till badhuset. Den jobbiga utbildningen i helgen...... vad ska jag göra?? Blir galen på det. Jag vill inte ha hela paketet. Pallar inte med att vara borta både lördagen och söndagen från halv 9 till halv 5...!! I Örebro dessutom! Bläää... Nej nu ska jag ta och spela lite spel eller nått =)
pussa*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: